Vi søger en speditør med en naturlig interesse for kunst og antikviteter, og som ønsker at arbejde med både speditionsopgaver, salg og kundeservice.

Arbejdspladsen

JH Transport er en familie- og ejerledet virksomhed, som har eksisteret siden 1980. Vi holder til i Ishøj, som vil være din daglige base, men vi opererer med egne biler og mandskab i hele landet samt i størstedelen af Vesteuropa.
Virksomheden er præget af en uformel og åben omgangstone med stor frihed under ansvar og med en professionel tilgang til alle kunder og opgaver uanset størrelse og beskaffenhed. På samme måde er den daglige dialog blandt medarbejderne i JH Transport åben, ligefrem og med kort vej fra idé til handling og beslutning om udførelse.

Din profil

Du er uddannet speditør med erfaring inden for forskellige forsendelsesmetoder (luft/sø/vej), og også gerne inden for møbel- og/eller kunsttransportverdenen.
Du kan lide, og er vant til, at beskæftige dig med forskellige opgaver samtidigt, og kan i løbet af en arbejdsdag holde mange bolde i luften. Samtidig kan du begå dig i et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone og en ligefrem kommunikation.
Du skal være udadvendt og kunne deltage i en salgsorienteret sammenhæng ved forskellige arrangementer. Du skal kunne deltage i kundebesøg samt være opsøgende i din adfærd med henblik på salg via samtale, telefon og opfølgende emails.
Sprogligt kan du begå dig på dansk og engelsk i forretningsøjemed. I din dagligdag vil du desuden støde på kunder, der taler tysk, fransk, svensk eller norsk. Erfaring med disse sprog er derfor et plus, men dog ikke et krav.
Vi arbejder med forskellige IT platforme, herunder Windows, Visma Business og G Suite. Praktisk erfaring med de enkelte systemer er ikke et krav, men du skal være omstillingsparat og kunne arbejde naturligt med IT.

Jobbet

Vi arbejder med transport af kunst, designmøbler, antikviteter og skrøbelige varer generelt. Kunderne forventer, at de ofte unikke og dyre varer, de køber, bliver transporteret og behandlet med professionel omhu. Det vil derfor være en fordel, hvis du har kendskab til ovennævnte forretningsområde og har forståelse for, at transportopgaverne ofte kræver omhyggelig planlægning samt detaljeorienteret pakning og forsendelse.
Du vil primært indgå i eksportafdelingen, hvor arbejdsopgaverne er alt fra meget store til meget små forsendelser. Herunder f.eks. hele containerforsendelser, stykgods- eller kurérforsendelser. Vi arbejder med både kommercielle og ikke-kommercielle kunder og opgaver fordelt over hele verden.
Udover dine egne områder, kunder og opgaver, hjælper eksportafdelingen de andre teams i firmaet, når der er behov for det. Der vil derfor også være berøring med generel tilbudsgivning og opfølgning på mindre transportopgaver rundt i Danmark og resten af Europa, som udføres med egen bil.

Formalia

Ved ansøgning og yderligere information kontakt Skipper Hansen (Email: sjh@43735555.dk Telefon: 43565590).
Løn efter kvalifikationer.
Vi tilbyder fri telefon samt sundhedsforsikring gennem Tryg.
Stillingen søges besat hurtigst muligt.

About Mikkel Hansen