I første halvår af 2004 modtog vi en henvendelse fra Slots- & Ejendomsstyrelsen på baggrund af en anbefaling fra en medarbejder hos Bruun Rasmussen.

Vi deltog efterfølgende på et møde på Amalienborg, hvor vi besigtigede de lysekroner, der skulle restaureres.

Efter en grundig gennemgang af samtlige lysekroner kom vi med forslag til nedpakningen, og foretog herefter en prøvepakning af én af kronerne.
Lysekronen blev nedtaget, pakket i kraftig papkasse med s-fyld, hvorefter vi kørte en tur rundt i København inden vi vendte tilbage til Amalienborg, hvor lysekronen blev pakket uskadt ud til applaus fra repræsentanter fra både Nationalmuseet samt Slots- & Ejendomsstyrelsen.

Vi fik dermed opgaven, og begyndte kort tid efter på nedtagningen.
Selve nedpakningen tog en lille uges tid, med 4-5 mand gående i palæet på Amalienborg.

Da alle lysekroner var færdigpakket, kørte vi dem på vores egne biler til Flyvestation Værløse, hvor de blev opbevaret i ét af de gamle sheltere, der førhen husede Flyvevåbnets F-16 jagerfly.

Én lysekrone var dog for stor til at komme ud af palæet i et stykke og måtte derfor blive på Amalienborg. Til det formål byggede vi en trækasse på hjul, hvor lysekronen herefter blev sænket ned i. Kassen, der var så stor at vi måtte bruge 22 poser s-fyld (eller 11.0000 liter) blev bygget i moduler på vores eksportpakkeri, og efterfølgende samlet i palæet.
Håndværkerne kunne herefter flytte rundt på lysekronen efterhånden som renoveringen skred frem.